Imprimă această pagină

Modalitati de livrare a documentelor de calatorie

Transmiterea documentelor in format electronic prin e-mail

Vouchere de calatorie pentru vacante in strainatate se vor transmite in format electronic in casuta de e-mail comunicata de Dumneavoastra impreuna cu bonul comanda, contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice (semnat si completat de catre agentul HolidayMag) si factura.
In cazul anumitor sejururi voucher-ul poate fi emis numai intr-un interval de 2-14 zile inainte de inceperea calatoriei.

Bonul de comanda si contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice trebuie tiparite, semnate de catre turistul titular si transmise catre HolidayMag in format electronic scanat sau prin posta.

Biletele de odihna si tratament pentru vacante in Romania se vor transmite in format electronic in casuta de e-mail comunicata de Dumneavoastra

In casute de e-mail veti primi contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice (semnat si completat de catre agentul HolidayMag) si factura. Contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice trebuie tiparit, semnat de catre turistul titular si transmis catre HolidayMag in format electronic scanat sau prin posta.

 

Asigurarea medicala si asigurarea storno

Asigurarile pot fi transmise clientului in format electronic in casuta de e-mail comunicata de Dumneavoastra.

Asigurarea trebuie tiparita si semnata de catre titular/turist. Asigurarea semnata se va transmite catre HolidayMag in forma electronic scanata pe adresa de e-mail a agentului de turism care a intocmit asigurarea sau prin posta pe adresa agentiei care a intocmit asigurarea.

 

Biletele de avion vor fi transmise in format electronic in casuta de e-mail comunicata de Dumneavoastra. Dumneavoastra veti tipariti biletul electronic primit si va puteti prezenta cu acesta la aeroport pentru imbarcare. Daca nu aveti posibilitatea de a tipari biletul va puteti prezenta la aeroport cu actul de identitate folosit pentru rezervare.

Va recomandam sa faceti check-in on-line, in acest fel veti evita cozile de la check-in din aeroport si eventuale taxe percepute pentru check-in in aeroport.

 

Transmiterea documentelor prin posta

La cererea turistului, documentele de calatorie se pot transmite prin posta, caz in care termenul de predare este de min 5 zile. In aceasta situatie va rugam sa va asigurati ca aveti suficient timp pentru a primi documentele de calatorie inainte de data inceperii calatoriei.

Alte modalitati de ridicare a documentelor de calatorie

Pentru anumite pachete turistice care includ transportul, documentele de calatorie (biletele de transport, voucherul de cazare) se pot ridica in ziua plecarii, inainte de plecare cu 2 ore din aeroport (in cazul transportului cu avionul).
Pentru excursiile de grup la care mijlocul de transport este autocarul nu se elibereaza documente de calatorie individuale, documentele de calatorie colective fiind in posesia ghidului sau insotitorului de grup.
Biletele de intrare la evenimente sportive, culturale, parcuri de distractie se vor ridica inainte de inceperea evenimentului sau la intrarea in parc.

 

Observatie

Toate documentele de calatorie mentionate mai sus vor fi eliberate numai dupa achitatrea integrala a serviciilor comandate si dupa primirea de catre HolidayMag a documentelor transmise spre semnare catre Dumneavoastra.

Pot fi transmise prin posta doar documentele de calatorie care nu sunt supuse exceptiilor de emitere si predare de mai sus.